måndag 14 oktober 2013

Game of thrones


Hej :)
Ville bara säga till er som inte vet det att jag är ett stort Game of thrones fan. Jag har sett alla tre säsongerna på tv och läst de fem utgivna böckerna. Nu längtar jag med spänning på fortsättningen. Så om någon av er som läser detta blogginlägget också diggar Game of thrones får ni gärna säga till; det är alltid kul att hitta gemensamma intressen och att ha någon att diskutera händelserna i serien med skulle vara väldigt trevligt. De flesta jag känner har inte läst böckerna så jag måste hela tiden tänka på att inte spoila något för dem när vi pratar om Game of thrones.
Jag kommer i framtida inlägg ge tips på filmer, böcker och serier som jag tycker är bra, så är det någon speciell genre som ni gillar så är det bara att säga till så kanske jag kan vara till hjälp när det kommer till att hitta något bra.
Hoppas ni får en härlig dag! / Kram Nathalina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar